בלי קימל הכוונה
On עוגיות גבינה מלוחות: הגרסה ההונגרית
יצא אלוהי הכנתי עם קמח כוסמין ובלי קצח
On עוגיות גבינה מלוחות: הגרסה ההונגרית
במקום תבנית קפיצית אחת ניתן לחלק לאינגליש קייק?
On עוגת תפוחים איטלקית קלה ונהדרת
נראה מעורר תאבון! כתוב במתכון תבנית קפיצית 22, בתמונה נראה שהפאי נעשה בתבנית טארט מתפרקת. איזה מהם? מה גובה התבנית…
On פאי תפוחים הולנדי כמו שתמרה הכינה לסיימון
כמה גרם פורציני מיובשות למתכון?
On מרק ערמונים ופטריות
יאללה אני על זה! לא ביצה ולא כלום? לפני האפיה?
On לחמניות שוקולד, או: הלחמניות המוצלחות שלי
סליחה- שמנת מתוקה 2 מיכלים של? 500? 250? תודה מראש
On טירמיסו הכי קלאסי שיש
האם אפשרי להקפיא את התערובת?
On פלאפל כרובית מופלא (וטבעוני, כמובן)
עוגת התפוחים האיטלקית - נפלאה!! תודה
On עוגת תפוחים איטלקית קלה ונהדרת
לפני שנים רבות פרסמת קציצות בדר ברוטב חמוץ מתוק בידיעות אחרונות עדיין מחפשת ולא מוצאת
On כופתאות לחם חלומיות: לחשוב מחוץ לכופתאה
