חג שמח! אם אני מכינה את העגבניות עכשיו ומגישה בערב, כדאי לשמור אותן במקרר או בטמפ' החדר?
On עגבניות שרי של יום שישי (וכל מה שאפשר לעשות איתן)
היי אהרוני, בפרק האחרון של מאסטר שף הוספת עשבי תיבול לקציצות. יכול לפרט בבקשה?
On קציצות עוף עם כרובית ומרווה ברוטב לימון
כוס ורבע סוכר - הכוונה לכוס של 250 מ"ל? תודה
On עוגת ערמונים שהיא שוס (לפסח, ובכלל)
נראה מעולה! הטעם יפגע משמעותית אם אוותר על הצימוקים (אישית מתה עליהם, אבל יש לפחות אורח אחד שסולד מצימוקים)? ואיפה…
On פאי תפוחים הולנדי כמו שתמרה הכינה לסיימון
היכן הקינמון במתכון?
On פאי תפוחים הולנדי כמו שתמרה הכינה לסיימון
דניס בציפוי הפירורי יצא מושלם
On דג צלוי בשלמותו (שלוש גרסאות)
אהרוני אתה אלוף! גם תרמתי אתמול לסלים לחג וגם בהשראתך מטגנת הרגע את קציצות העוף הלימוניות! אלוף שרופה עלייך גם…
On קציצות עוף עם כרובית ומרווה ברוטב לימון
תודה על שפע מתכונים הכתובים בבהירות ושהשמחה נשקפת מהם. האם יש לך רעיון כיצד ניתן להשתמש ברימונים עם המרנג? תודה…
On מרנג בסיסי ונהדר: כמה רעיונות
הי אהרוני האם אפשר במקום לטגן לאפות ?
On קציצות עוף עם כרובית ומרווה ברוטב לימון
שלום אהרוני היקר, האם אפשר לאפות את הקציצות?
On קציצות עוף עם כרובית ומרווה ברוטב לימון
