ישראל אהרוני
היי לאה, קחי כף עף ותכניסי את החלק הארוך שלה לתוך האורז. אם אין שם נוזלים זה אומר שצריך להוסיף…
On חמין אורז בוכרי: אוש סבו
אני אף פעם לא ניסיתי, נשמע לי ששווה לנסות.
On עוגת תפוחים איטלקית קלה ונהדרת
נשמע מעולה
On קרעפלך נהדרים בכמה גרסאות: לראש השנה (ובכלל)
היי מיכל, בהחלט אפשר, זה יהיה נהדר
On עוגת תפוחים איטלקית קלה ונהדרת
היי שוני, הכמויות מספיקות ל-12 איש. והסיר שלך נשמע מצוין לאוש סבו
On חמין אורז בוכרי: אוש סבו
היי תומר, אין צורך להוסיף חמאה. הם הרבה יותר קריספיים ככה
On גריסיני
אי אפשר לשמור אותם אחרי ההתססה
On גריסיני
היי נגה, אפשר פשוט לוותר על היין ולהוסיף קצת מים במקום
On עוף בלימון
היי שלומית, שני מיכלים של 250
On טירמיסו הכי קלאסי שיש
היי לירון אני לא מורח בביצה לפני האפייה, אבל בהחלט אפשר
On לחמניות שוקולד, או: הלחמניות המוצלחות שלי
