ישראל אהרוני
היי נטע, בהתאם לגודל המנות שפרסת תורידי כמה דקות. זה צריך להיות באזור הרבע שעה אבל תלוי בגודל שפרסת
On פילה סלמון שלם בכמה וריאציות
היי עירית, הכוונה לחלב 3%.
On אי צף
היי שלומית, 38%.
On מאפה פטריות ובצל
היי רויטל, תודה רבה! במתכון הזה אני לא ממליץ על פילו.
On מאפה פטריות ובצל
היי דורית, לא הייתי ממליץ להשתמש בבצק אחר.
On מאפה פטריות ובצל
כיף לשמוע! וכל תנור הוא אחר, טוב שפעלת לפי תנורך.
On כרעיים צלויות עם עגבניות שרי צבעוניות
היי ליאורה, כן, לכמויות האלה אני שם 2 כוסות סוכר.
On בראוניז שוקולד מופלאים ורכים במיוחד
היי מאור, אין כאן גרגרי כמון, אלא גרגרי קימל. לא הייתי מחליף אותם.
On פפריקש הונגרי (ואל תקראו לו גולאש)
איזה כיף לשמוע!
On עוגיות עבאדי אגדיות
היי סתיו, לא חייבים בואקום, מה שמצאת זה מצוין.
On עוגת ערמונים שהיא שוס (לפסח, ובכלל)
