ישראל אהרוני
איזה כיף לשמוע! חג שמח
On קרעפלך נהדרים בכמה גרסאות: לראש השנה (ובכלל)
היי רני, אפשר לשים אותם במרק בהחלט. חג שמח
On קרעפלך נהדרים בכמה גרסאות: לראש השנה (ובכלל)
היי איריס. בעיניי להקפיא את עלי הגפן זה פחות מומלץ, אבל אפשרי. אם את עושה זאת, הפשירי אותם במקרר במשך…
On עלי גפן ממולאים
תודה רבה, יהונתן. כיף גדול.
On עלי גפן ממולאים
תודה רבה, חג שמח!
On קרעפלך נהדרים בכמה גרסאות: לראש השנה (ובכלל)
איזה כיף לשמוע!
On סקונס בריטיים ממכרים לחלוטין
היי אולה, אפשר בהחלט.
On וון טון
היי שלומית, מעולם לא עבדתי עם קמח ללא גלוטן. אשמח לשמוע איך יצא לך.
On סקונס בריטיים ממכרים לחלוטין
היי רעות, הכוונה היא לעוף שלם.
On צ'יקן רייס סינגפורי
נהדר!
On עוגיות אוזני פיל
